10 Nisan 2013 Çarşamba

Bir numaralı akil adam olarak Ahmet Şemi Konuk'u (Karakaş) atadık!...

Malûm olduğu üzere, AKPKK iktidarına doğru büyük bir hızla, hem de şimşek hızıyla yuvarlanan garip ülkemizde, çok ilginç bir "akil adam" modası aldı başını gidiyor... Yaptığı her işi iyice yüzüne gözüne bulaştıran kişilerin hüküm sürdüğü "akil adam" olma sürecinde, ben de kendime göre "akil adam" atamalarına başladım. İlk atamayı size sunuyorum... 

Benim atadığım ilk "akil adam", elektrikçi Ahmet Şemi Konuk... Otuz yılı aşkındır tanıştığım ve elektrik işlerimi yaptırdığım Ahmet Şemi'nin adını bugüne dek doğru dürüst bilmiyordum... Benim bilgisizliğimin tek nedeni, onun kaşlarının aşırı kalın ve kara olması nedeniyle, kendisine bir vantuz gibi yapışan "Karakaş" sıfatı... Onu "herkes" Karakaş sanıyor! 

Bugün, ciddi bir görüşme yapıp, "akil adam" konusunda tartıştığımız Karakaş'ın gerçek adını ve kimliğini ilk kez olarak öğrenerek, kendisini "akil adam" olarak atadım... Eğer, ülkenin elektrik sorunları hakkında herhangi bir bilgi elde etmek istiyorsanız, "akil adam" olarak atadığım Karakaş Ahmet Şemi Konuk'a danışıp, yönünüzü tam belirleyebilirsiniz!

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz